مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 12:282023-10-05اقتصادي

فارس من| چرا بین تولید و تخصیص برخی خودروهای سایپا فاصله زیادی افتاد


طبق اعلام سایپا به دلیل اینکه برخی خودروهای ثبت نامی توسط مشتری در سامانه یکپارچه با خودرو تولیدی که به واسطه برخی الزامات استانداردی متفاوت شده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس کاربران خبرگزاری با ثبت پویشی در سامانه فارس من با عنوان   علت عدم تحویل خودروهای ثبت نامی سایپا پیگیری شود  خواستار پیگیری در این باره شدند.

در این راستا در گام اول خبرگزاری فارس طبق رویه معمول ِ پویش های فارسِ من، گزارشی اولیه از پویش ثبت شده را با تیتر بدعهدی سایپا بابت تحویل خودرو موعد مقرر منتشر و در آن به موضوع گلایه های مشتریان سایپا را درباره تاخیر در عدم تحویل خودروهای ثبت نامی اشاره کرد؛ همچنین مقرر شد در این باره موضوع از سایپا پیگیری شود.

در این راستا، امروز اداره اطلاع رسانی و فضای مجازی گروه خودروسازی سایپا توضیحاتی را درباره دلایل تاخیر در تحویل خودروها به فارس ارائه کرد.

  در توضیحات سایپا آمده است: گروه خودروسازی سایپا در راستای تحقق شعار سال و همگام با سیاست های کلان وزارت صمت، برنامه افزایش تولید محصولات را در سال جاری در دستور کار قرار داده است به گونه ای که مقایسه تولید گروه سایپا، در پایان مرداد ماه سال 1401 (170 هزار و 199 دستگاه) با تولید در مدت مشابه آن در سال جاری (201 هزار و 393 دستگاه) بیانگر رشد تولید حدود 18 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| چرا بین تولید و تخصیص برخی خودروهای سایپا فاصله زیادی افتاد

فارس من| چرا بین تولید و تخصیص برخی خودروهای سایپا فاصله زیادی افتاد